فروش پلیمر pes : پلی اتر سولفون با نام های تجاری PES و PESU بوده که از پلیمر های جدید بوده که توسط ICT شناخته شده است. این نوع ترموپلاستیک مقاومت بالایی در برابر گرمت داشته و نسبتا از شفافیت خوبی برخودار می باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با پلی اتر سولفون (PES)، مزیت و کاربرد های آن بپردازیم. در صورتی که قصد خرید و بررسی قیمت PES دارید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ایران کایسا اقدام کنید. همراه ما باشید.

پلی اتر سولفون (PEUS) چیست؟

پلیمر های سولفون یا پلی سوفون نوعی ترموپلاستیک مهندسی با مقاومت بسیار بالا در برابر گرما بوده که ساختار واحدی به نام دیفنیل سولفون دارا می باشد. پلیمر این خانواده به دلیل ساختاری که دارد، ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته که می توان به مواردی از قبیل: بی شکل و شفاف بودن آن، ساختار بسیار سخت و محکم، پایداری بسیار بالا، اشتعال پذیری پایین، تولید دود کم، مقاومت بالا دربرابر گرما و مواد شیمیایی از ویژگی های این پلیمر می باشد. قابل ذکر است در ادامه ی این مقاله به ویژگی های اصلی PES می پردازیم.

با ویژگی های اصلی PES آشنا شوید!

همانطور که در قبل تر به آن پرداختیم، این پلیمر به دلیل دارا بودن ساختار ویژه ویژگی های منحصر به فردی دارد. در این بخش از مقاله فروشگاه اینترنتی ایران کایسا به توضیحی درباره ویژگی و مشخصات اصلی می پردازیم. با ما همراه باشید.

  1. پلیمری بی شکل که پیوندهای آن موجب ثبات بالا گرمایی و خاصیت اکسیدی شده است،
  2. دارا بودن عملکرد قابل توجهی دربرابر حرارت،
  3. پیوند اتری به فراوری کمک کرده و به زنجیره پلیمری در مرحله ذوب اجازه حرکت می دهد.

خرید PES

 

با خواص میکانیکی، فیزیکی و شیمیایی PEUS آشنا شوید!

دمای گذار شیشه در پلی اتر سولفون 225 درجه سانتی گراد بوده و پایداری ساختاری و ابعادی بسیار خوبی در دماهای مختلف دارا می باشد. همچنین این ماده مقاومت خزشی طولانی مدت در برابر دمای بالای 150 درجه سانتی گراد داشته و در مقایسه با پلیمر های هم رده خود عملکرد بهتری دارد. همچنین قابل ذکر است این ماده به سادگی فراوری شده و احتمال کمتری در کاهش اندازه قالب وجود دارد. علاوه بر این، ماده ذکر شده را می توان در دمای بالای 180 سانتی گراد در طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. در ادامه با خواص بیشتری درباره پلی اتر سولفون آشنا می شوید.

  • مقاومت بسیار بالا در برابر نفت و گاز
  • شفافیت بصری بسیار بالا
  • سازگاری زیستی بسیار بالا
  • سختی و استحکام بسیار بالا
  • نارسانایی مطلوب و قابل توجه

کاربرد PEUS در صنعت

مقاومت و استحکام بسیار بالای این نوع پلیمر در برابر گرما موجب شده تا بتوان در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار داد. این امر موجب شده تا فروش پلیمر pes رونق داشته باشد. از مصارف پلی اتر سولفون می توان به تولید بخش داخلی هواپیما و خودرو، قطعات الکتریکی و مصارف روزمره مورد استفاده قرار داد. در ادامه به طور مختصر مصارف و کاربرد های این پلاستیک مقاوم می پردازیم.

به کار گیری در صنعت خودرو سازی

مصرف این ماده در حوزه خودرو سازی بسیار رایج بوده و رزین های این ماده به صورت صعودی در تولید خودرو مورد استفاده قرار گرفته است و جایگزین فلزات و مواد ترموست شده اند. از این ماده در صنعت خودرو سازی برای ساخت قطعات داخلی کاپوت خودرو، درپوش باتری، پمپ روعن، پیستون کنترل روغن، بخش انتقالی و غیره کاربرد بسیاری دارد.

تولید قطعات الکتریکی و الکترونیکی

استحکام و قدرت پایداری بسیار بالا آن موجحب شده تا بتوان در تولید قطعات الکتریکی و الکترونیکی اعم از: بدنه سیم پیچ، رابط سوکت و دوشاخه، صفحات مدار چاپی قالب گیری شده و به وسیله تزریق، بخش های کلید قدرت، کلید قطع و وصل، صفحهک کلید و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

فرمول پلی اتر سولفونفروش پلیمر pes

در این مقاله به توضیحی درباره پلیمر PES، مزیت و کاربرد های آن پرداختیم. این محصول به دلیل نوع ساختار ویژه و منحصر به فردی که دارد، موجب شده تا فروش بسیار بالایی داشته و نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. در صورتی که قصد خرید یا بررسی قیمت پلیمر PES دارید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ایران کایسا اقدام کنید.
در صورتی که تجربه خرید این پلیمر را دارید، نظر خود را در بخش نظرات این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.